Regulamin biegu


ORGANIZATOR BIEGU

Bractwo św. Jakuba w Więcławicach Starych

ul. św. Jakuba 107

Więcławice Stare

32-091 Michałowice

tel. 604 634 379

e-mail: biegdrogaswjakuba@gmail.com

Strony internetowa:

https://pl-pl.facebook.com/Bieg.Droga.sw.Jakuba

http://biegdrogaswjakuba.pl/


AMBASADOR BIEGU

Grzegorz Sudoł – znany polski lekkoatleta


 PATRONAT HONOROWY

Antoni Rumian – Wójt Gminy Michałowice


PATRONAT MEDIALNY

 

 

 


GŁÓWNI SPONSORZY

ŁUCCY PODKRAKOWSKIE CENTRUM OGRODNICZE

Hotel  Mercure Racławice Dosłońce 
Conference & SPA****

OSADA JURAJSKA

DYNA-TRANS

SKLEPBIEGOWY.COM

Bikershop

Pharma CF


ZŁOCI SPONSORZY

BSR oddział Michałowice

DONIEC Kamieniarstwo

Napad.pl ALARM-TECH SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

MAŁOPOLANKA ZDRÓJ

KLUB JAZDY KONNEJ „SZARY”

VIVA


 SREBRNI SPONSORZY

PIZZA LIBERO

BAWISKLEP

ZDROWE CIACHO


PARTNERZY

Festiwal Biegowy Forum Ekonomicznego

Stowarzyszenie na Recz Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Pełna Chata”

ZS w Więcławicach

OSP Więcławice

Wydawnictwo Czuwajmy

Zimpol Sp. J. D. i Z. i J. Wesołowscy

Krakturs


POMIAR CZASU

JKR OSTROWSKI

Jerzy Ostrowski

ul. Na Młyny 17

33-112 Tarnowiec


KOMITET ORGANIZACYJNY

Dyrektor / Koordynator Biegu – Iwona Bińczycka-Kołacz

Dyrektor Finansowy – Ks. Ryszard Honkisz

Dyrektor Zabezpieczenia Trasy – Dariusz Krawacki RED-DRAGON tel. 501219502

Szef Biura Biegu – Robert Kuczmański

Szef Zabezpieczenia Medycznego – Kamil Jaworski MEDCAM tel. 517556180

Szef  Zespołu Pomiaru Czasu – Jerzy Ostrowski

Dyrektor Biegu Sztafetowego – Monika Wołek

Koordynator Biegu Sztafetowego – Leszek Majewski

Dyrektor Zawodów Biegowych dla Dzieci – Leszek Hinc

Dyrektor wolontariatu – Beata Kuczmańska


CEL IMPREZY

  1. Popularyzacja biegania;
  2. Promocja Małopolskiej Drogi św. Jakuba;
  3. Zaprezentowanie walorów krajobrazowych i turystycznych gminy Michałowice.

PODSTAWOWE INFORMACJE

  1. Termin: 16 IX 2017 r
    Biegi główne o Puchar Wójta Gminy Michałowice na 12,5 i 7,5 km – godz. 12.00
    Rejestracja internetowa i lista startowa: www.biegdrogaswjakuba.pl
    Rejestracja w dniu biegu od godz. 09.00 do 11.00!
    Zawody dla dzieci na dużym boisku – godz. 10.00
    Międzyszkolny Bieg Sztafetowy o  Puchar Dyrektora ZS w Więcławicach – godz. 12.05
  2. Miejsce: Więcławice Stare.
    START: Centrum Rekreacyjno – Parkowe w Więcławicach Starych (sąsiadujące z sanktuarium św. Jakuba);
  3. Odbiór numerów startowych, start i meta biegu: Centrum Rekreacyjno – Parkowe w Więcławicach Starych.
  4. Limit uczestników – 230 osób. (zmiana w regulaminie z dnia 12 września)
  5. Dystans do wyboru: 12,5 km lub 7,5 km;
  6. Trasa biegu: asfaltowa i szutrowa; trasa nie posiada atestu PZLA; elektroniczny pomiar czasu.
  7. Biuro Zawodów w dniu Biegu czynne od 09.00-11.30, możliwość zapisu na bieg do godziny 11.00!;
  8. W dniu Biegu w godzinach od 11.00-14.00 czynne będą: szatnia i magazyn depozytów,  będzie można oddać na przechowanie rzeczy osobiste zawodników zapakowane do worków dostarczonych przez organizatora. Wydawanie worków z depozytu będzie się odbywało za okazaniem numeru startowego. Zagubienie numeru startowego przez zawodnika zwalnia organizatora od odpowiedzialności za przechowywane rzeczy.
  9. Ceremonia nagradzania zwycięzców i zakończenia zawodów – ok. godz. 14.00 w amfiteatrze Centrum Rekreacyjno – Parkowego.
  10. Biuro Organizacyjne Biegu – Więcławie Stare 50, 32-091 Michałowice (budynek naprzeciw wejścia głównego do sanktuarium św. Jakuba)
    Biuro czynne:piątek 9.00-18.00, sobota 9.00-18.00, niedziela 12.00-16.00
    adres mailowy: biegdrogaswjakuba@gmail.com
    tel. 604634379
  11. W dniu zawodów Biuro Organizacyjne zlokalizowane będzie w miejscu zawodów przy wejściu głównym do Ogrodów Parafialnych (Więcławie Stare).
  12. Dojazd. Dojazd autobusami komunikacji miejskiej w Krakowie nr 260 z przystanku „Prądnik Czerwony” do przystanku „Więcławie Stare” (przystanek na żądanie), usytuowany w pobliżu sanktuarium św. Jakuba. Można dojechać również busem, rozkład jazdy na stronie:
    http://stefan-bus.pl/

SZCZEGÓŁOWA TRASA

  1. 12,5 km  – wybieg z Ogrodów Parafialnych w Więcławicach Starych, Więcławice Dworskie, Zagórzyce Stare, Zagórzyce Dworskie, Masłomiąca: ul. Parkowa, ul. Spacerowa, ul. Leśna, powrót do Ogrodów Parafialnych w Więcławicach Starych.
  2. 7,5 km – wybieg z Ogrodów Parafialnych w Więcławicach Starych, Więcławice Dworskie, Zagórzyce Stare, Zagórzyce Dworskie, powrót do Ogrodów Parafialnych w Więcławicach Starych.

WARUNKI UCZESTNICTWA W ZAWODACH

  1. W Biegu mogą brać udział osoby dorosłe oraz osoby mające ukończone 15 lat – za pisemną zgodą przy obecności opiekunów prawnych. Dzieci poniżej 15 roku życia mogą brać udział w Biegu pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych.
  2. Podpis na liście zgłoszenia udziału w Biegu jest równoznaczny z oświadczeniem, że stan zdrowia uczestnika jest dobry. W przypadku zawodnika niepełnoletniego, a niebędącego pod opieką opiekuna prawnego, oświadczenie o jego stanie zdrowia podpisuje opiekun prawny przed Biegiem w Biurze Zawodów.

ZAPISY NA ZAWODY ORAZ OPŁATY ZA START W ZAWODACH

  1. Zapisów na Bieg można dokonywać do dnia 14.09.2016 r. do godziny 17.00 poprzez stronę internetową, stronę FB (po naciśnięciu przycisku rejestracja) oraz osobiście. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do udziału w Biegu jest wniesienie opłaty startowej.
  2. Zapisów można dokonać osobiście w Biurze Zawodów (płatność gotówką). Adres:
    Biuro Organizacyjne Biegu – Więcławie Stare 50, 32-091 Michałowice (budynek naprzeciw wejścia głównego do sanktuarium św. Jakuba)
    Biuro czynne:
    wtorek: 9.00-14.00
    Zapisów można dokonać osobiście w dniu Biegu do godziny 11.00 (płatność gotówką).
  3. Opłata startowa wynosi:
    30 zł – wpłata do dnia 31.07.2017 r.;
    35 zł – wpłata do dnia 14.09.2017 r. (przy wpłacie dokonanej krócej niż tydzień przed zawodami, zawodnik zobowiązany jest do przyniesienia potwierdzenia przelewu);
    40 zł w dniu Biegu (w dniu Biegu płatność gotówką w Biurze Zawodów od godz. 09.00 do 11.00)!
    Zniżki dla rodzin! Dla rodzin trzyosobowych zniżka 20%, dla rodzin czteroosobowych zniżka 30 %! Obowiązuje to samo nazwisko.
    Dane do przelewu:
    Bractwo św. Jakuba w Więcławicach Starych
    Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie (O/Michałowice)
    ul. Krakowska 227, 32-091 Michałowice
    Numer konta: 96 85890006 0180 0550 5627 0005
    UWAGA! W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko osoby startującej z dopiskiem „V Bieg”.
  4. Ze względów organizacyjnych zgłoszenia osób, które wypełniły formularz zapisów, a nie dokonały wpłaty za Bieg do 14 dni od czasu zgłoszenia, będą usuwane.
  5. Formularz zgłoszeniowy oraz lista startowa znajduje się na stronie organizatora http://biegdrogaswjakuba.pl/
    oraz na stronie:
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania rejestracji w chwili wyczerpania puli dostępnych numerów startowych (limit 250 zawodników). Decyduje kolejność dokonania opłaty startowej;
  7. Opłata startowa nie podlega zwrotowi. Istnieje możliwość przekazania nadanego numeru startowego innemu zawodnikowi, po wcześniejszym powiadomieniu organizatora (mail, FB, Biuro Zawodów).

ORGANIZATORZY ZAPEWNIAJĄ

  • medal pamiątkowy dla wszystkich zawodników – pod warunkiem ukończenia Biegu zgodnie z Regulaminem;
  • skarpetki do biegania z logo Camino;
  • losowanie roweru wśród wszystkich uczestników biegu!
  • napoje na trasie biegu;
  • napoje, ciepły posiłek po zakończeniu biegu;
  • opiekę medyczną na trasie biegu;
  • worek na odzież do szatni;
  • atrakcje dla dzieci.

NAGRODY – PUCHARY, BONY ORAZ NAGRODY OKOLICZNOŚCIOWE, MIĘDZY INNYMI

  1. Klasyfikacja generalna:
    Dystans 12,5 km
    I miejsce – nagroda pieniężna – 400 zł, puchar, nagroda rzeczowa, karnet na jazdy konne – KJK Szary;
    II miejsce – nagroda pieniężna – 300 zł, puchar, nagroda rzeczowa, karnet na jazdy konne – KJK Szary;
    III miejsce – nagroda pieniężna – 200 zł, puchar, nagroda rzeczowa, karnet na jazdy konne – KJK Szary .
    Dystans 7,5 km
    I miejsce – puchar, nagroda pieniężna – 300 zł, nagroda rzeczowa, bon do Klubu VIVA Sport;
    II miejsce – puchar, nagroda pieniężna – 200 zł, nagroda rzeczowa, bon do Klubu VIVA Sport;
    III miejsce – puchar, nagroda pieniężna – 100 zł, nagroda rzeczowa, bon do Klubu VIVA Sport;
  2. Klasyfikacja wiekowa: puchary
  3. Klasyfikacja mieszkańcy gminy Michałowice: bony do centrum ogrodniczego ŁUCCY PODKRAKOWSKIE CENTRUM OGRODNICZE w wysokości 100 i 50 zł (w zależności od zajętego miejsca)
  4. Losowanie roweru i bonu do Hotelu  Mercure Racławice Dosłońce 
    Conference & SPA**** wśród wszystkich uczestników biegu!
  5. Nagroda dla najmłodszego i najstarszego uczestnika biegu.

KLASYFIKACJA ZWYCIĘZCÓW

W biegach na 12, 5 oraz 7,5 km klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn, klasyfikacja wiekowa kobiet i mężczyzn. Nagrody w kategoriach wiekowych nie dublują się. Kategorie zostaną utworzone jeśli w danej klasyfikacji wiekowej wystartuje co najmniej 4 zawodników.

K,M-8     8-15 lat

K,M-16   16- 23 lat

K,M-24   24 – 29 lat

K,M-30   30 – 39 lat

K,M-40   40 – 49 lat

K,M-50   50 – 59 lat

K,M-60   powyżej 60 lat


ZAWODY DLA DZIECI
zorganizowane przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Pełna Chata”
oraz Parafialny Klub Sportowy „Jakub” odbędą się na boisku sportowym w Więcławicach Starych
o godz. 10.00.

Przewidywane są następujące kategorie:

 

 

  •  50 m: przedszkolaki 3-4 lat;
  • 50 m: przedszkolaki 5-6 lat;
  • 100 m: I, II klasy szkoły podstawowej;
  •  200 m: III, IV klasy szkoły podstawowej;
  • -200 m: V, VI klasy szkoły podstawowej.
    (Osobna kwalifikacja dziewczynek i chłopców).
  1.  Za zajęcie I, II, III miejsca dzieci otrzymują nagrody rzeczowe ufundowane przez BAWISKLEP. Wszystkie dzieci biorące udział w zawodach, niezależnie od zdobytego miejsca!, otrzymują medale. Bez limitu osób.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne;
  2. Zawodnicy podczas V Małopolskiego Biegu Drogą św. Jakuba muszą posiadać numery startowe przypięte z przodu w widocznym miejscu;
  3. Limit czasu wynosi 120 minut; uczestników zawodów obowiązuje pokonywanie trasy zgodnie z Regulaminem – niedopuszczalne jest skracanie trasy;
  4. Każdy uczestnik biegu zobowiązany jest do absolutnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, m.in. poruszania się prawą stroną jezdni oraz stosowania się do zaleceń służb zabezpieczających Bieg. Niespełnienie tych warunków może grozić dyskwalifikacją zawodnika.
  5. Uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się na własny koszt. Organizator, poza podstawowym zabezpieczeniem medycznym imprezy, nie zapewnia Uczestnikowi jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej w związku z chorobą, wypadkiem, czy odniesieniem obrażeń albo śmiercią lub innymi szkodami, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością lub uczestnictwem Uczestnika w imprezie oraz nie ponosi z tego tytułu żadnej odpowiedzialności. Każdy uczestnik lub jego opiekun podejmuje decyzję o uczestnictwie w zawodach na własną odpowiedzialność.
  6. Wniesienie opłaty startowej i przyjęcie numeru startowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu przez uczestnika zawodów.
  7. Zawodnicy pokonujący dystans biegu w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani.
  8. Osoby biorące udział w biegach wyrażają zgodę na publikację swojego wizerunku w mediach, internecie i nie będą z tego tytułu rościć żądań finansowych.
  9. Zawodnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora.
  10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do Regulaminu i podania ich w formie pisemnej do publicznej wiadomości – najpóźniej do 1 godz. przed rozpoczęciem zawodów.
  11. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
  12. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres mailowy:
    biegdrogaswjakuba@gmail.com

 

Więcławice Stare, 16.05.2017 r.

Dyrektor Małopolskiego Biegu Drogą św. Jakuba
Iwona Bińczycka-Kołacz

Zmiana w regulaminie:

12.09.2017 r.

W związku z dużym zainteresowaniem imprezą zwiększamy limit zawodników do 230 osób.